View the embedded image gallery online at:
http://www.wneiz.univ.szczecin.pl/podyplomowe/83-struktura/ie/kaisp#sigFreeId5301a83337 |
Autor: Iga Rudawska Zintegrowana opieka zdrowotna Podejście relacyjne do obsługi pacjenta jako klienta Wydawnictwo: ABC, a Wolters Kluwer Business, Warszawa 2014 |
Redakcja naukowa wydania polskiego: Iga Rudawska Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej Wydawnictwo: Wolters Kluwer, Warszawa 2011 |
Praca pod redakcją Igi Rudawskiej Dylematy funkcjonowania sektora opieki zdrowotnej Studia i Materiały Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Wiedzą, Nr 39 Bydgoszcz 2011 |
Praca pod redakcją Igi Rudawskiej Challenges for healthcare reform in Europe Foundation of International Studies, Kyiv 2011 |
Iga Rudawska Essays on health economics Darwen, Wielka Brytania 2009 |
Iga Rudawska Ekonomizacja relacji pacjent – usługodawca w opiece zdrowotnej Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego |
Iga Rudawska Marketing w nowoczesnej opiece zdrowotnej Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego |
- Analiza finansowa w procesach podejmowania decyzji
- Optymalizacja struktury kapitałów w przedsiębiorstwie
- Kapitał ludzki w strategii wzrostu wartości przedsiębiorstwa
- Analiza zdolności płatniczej i kredytowej przedsiębiorstwa
- Kształtowanie płynności finansowej firm
- Analiza i wycena wartości firm
- Analiza efektywności inwestycji
- Ocena wykorzystania funduszy strukturalnych
- Ocena wykorzystania nowoczesnych form finansowania działalności bieżącej i rozwojowej firm
- Wielokierunkowa ocena efektywności funkcjonowania firm
- Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, instytucji finansowych, jednostek samorządu terytorialnego
- Mierzenie i kształtowanie wartości przedsiębiorstwa
- Pomiar wyników (Performance Measurement)
- Zarządzanie wynikami (Performance Management)
- Controlling
- Controlling finansowy
- Strategie finansowe małych i średnich przedsiębiorstw
- Analizy sektorowe
- Przepływy finansowe grup kapitałowych
- Analiza przepływów pieniężnych
- ekonomika zdrowia
- ekonomika sektora publicznego
- marketing w opiece zdrowotnej
- marketing usług
- marketing relacji
- zarządzanie publiczne
- zachowania konsumenckie
- strategia marki
- creative class
- marketing relacji
- E-commerce
- e-handel
- e-klient
- efektywność i skuteczność marketingu
- zachowania konsumentów