Oferta pracy w firmie CADM Automotive. Stanowisko: Software Testing Engineer Miejsce Stuttgart (Niemcy). Szczegóły w ofercie |
MONDI- Firma Doradztwa Personalnego (lokalizacja: Szczecin) poszukuje osoby na stanowisko młodszego konsultanta ds. rekrutacji. Szczegóły w ofercie |
Biuro Rachunkowe biegłego rewidenta poszukuje osoby chętnej do odbycia praktyki lub podjęcia pracy na stanowisku młodszy księgowy. Szczegóły w ofercie |
Firma Sapere Aude poszukuje do współpracy studenta na stanowisko młodszego analityka. Więcej |
Ogólnopolski Bank Danych o Inżynierach prezentuje wybrane oferty pracy, które mogą być przydatne dla dla inżynierów- absolwentów WNEiZ : www.bdi.com.pl |
Bridgestone Corporation - japoński koncern na rynku oponiarskim poszukuje osoby na stanowisko młodszego inżyniera w dziale inżynierii przemysłowej. |
Międzynarodowa organizacja z siedzibą w Szczecinie poszukuje osób ze znajomością branży obszaru audyty / wewnętrzna kontrola i języka angielskiego. Firma oferuje pełnoetatową pracę w oparciu o umowę o pracę i bogaty pakiet benefitów. Więcej >>> |
Praca dla absolwentów kierunków ekonomicznych w Delegaturze Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Szczecinie. Więcej >>> |
Praca w bankowości. Szczegóły oferty |
Firma Dansk Supermarked (w Szczecinie) prowadzi rekrutację |
Poszukiwani pracownicy (absolwenci studiów) na stanowiska:
opłata za legitymację | 17,- |
elektroniczna legitymacja studencka | 22,- |
duplikat elektronicznej legitymacji studenckiej | 33,- |
opłata za dyplom | 60,- |
opłata za indeks | 4,- |
duplikat indeksu | 6,- |
opłata za dyplom w języku obcym | 40,- |
opłata za duplikat dokumentu jest wyższa o 50% ceny dokumentu oryginalnego | |
zarządzenie nr 56 ws. opłat za usługi edukacyjne dla studentów US rozpoczynających studia w roku akad. 2019/2020 | do pobrania |
zał. nr 1 do zarządzenia nr 56 ws. opłat za usługi edukacyjne dla studentów US rozpoczynających studia w US w roku akad. 2019/2020 | do pobrania |
zarządzenie nr 57 ws. zasad i trybu pobierania opłat (i zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US rozpoczynających studia w roku akad. 2019/2020 | do pobrania |
załącznik do zarządzenia nr 57 (wniosek dot. zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US rozpoczynających studia w roku akad. 2019/2020 | do pobrania |
Oświadczenie o opłatach za zajęcia dydaktyczne (raty) w roku akad. 2019/2020 | do pobrania |
Zestawienie ratalnych opłat za świadczone usługi edukacyjne w roku akad. 2019/2020 | link » |
zasady i tryb pobierania opłat (i zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US rozpoczynających studia w roku akad. 2018/2019 | do pobrania |
tabela opłat za zajęcia dydaktyczne dla studentów WNEiZ US rozpoczynających, przenoszących się lub wznawiających studia w roku akad. 2018/2019 | do pobrania |
Oświadczenie o opłatach za zajęcia dydaktyczne (raty) w roku akad. 2018/2019 | do pobrania |
załącznik do opłat (wniosek dot. zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US rozpoczynających studia w roku akad. 2018/2019 | do pobrania |
zasady i tryb pobierania opłat (i zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US rozpoczynających studia w roku akad. 2017/2018 | do pobrania |
tabela opłat za zajęcia dydaktyczne dla studentów WNEiZ US rozpoczynających, przenoszących się lub wznawiających studia w roku akad. 2017/2018 | do pobrania |
załącznik do opłat (wniosek dot. zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US rozpoczynających studia w roku akad. 2017/2018 | do pobrania |
Oświadczenie o opłatach za zajęcia dydaktyczne (raty) w roku akad. 2017/2018 | do pobrania |
zasady i tryb pobierania opłat (i zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US rozpoczynających studia w roku akad. 2016/2017 | do pobrania |
tabela opłat za zajęcia dydaktyczne dla studentów WNEiZ US rozpoczynających lub wznawiających studia w roku akad. 2016/2017 | do pobrania |
załącznik do opłat (wniosek dot. zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US rozpoczynających studia w roku akad. 2016/2017 | do pobrania |
Oświadczenie o opłatach za zajęcia dydaktyczne (raty) w roku akad. 2016/2017 | do pobrania |
zasady i tryb pobierania opłat (i zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US, którzy rozpoczęli studia w roku akad. 2015/2016 |
do pobrania |
tabela opłat za zajęcia dydaktyczne dla studentów WNEiZ US, którzy rozpoczęli lub wznawili studia w roku akad. 2015/2016 | do pobrania |
Oświadczenie o opłatach za zajęcia dydaktyczne (raty) w roku akad. 2015/2016 | do pobrania |
załącznik do opłat (wniosek dot. zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US, którzy rozpoczęli studia w roku akad. 2015/2016 | do pobrania |
zasady i tryb pobierania opłat (i zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US, którzy rozpoczęli studia w roku akad. 2014/2015 |
do pobrania |
załącznik do opłat (wniosek dot. zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US, którzy rozpoczęli studia w roku akad. 2014/2015 | do pobrania |
tabela opłat za zajęcia dydaktyczne dla studentów WNEiZ US rozpoczynających studia w roku akad. 2014/2015 | do pobrania |
tabela opłat za zajęcia dydaktyczne dla studentów WNEiZ US, którzy rozpoczęli studia w roku akad. 2013/2014 | do pobrania |
zasady i tryb pobierania opłat (i zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US, którzy rozpoczęli studia w roku akad. 2013/2014 |
do pobrania |
załącznik do opłat (wniosek dot. zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US, którzy rozpoczęli studia w roku akad. 2013/2014 | do pobrania |
studia niestacjonarne I i II st. (zaoczne) - opłata uiszczana jednorazowo w terminach: 1) semestr zimowy - do 10.10 2) semestr letni - do 10.03 - opłata uiszczana w 2 ratach: w terminach: 1) semestr zimowy: a) I rata - 10.10 b) II rata - 10.12 2) semestr letni: a) I rata - 10.03 b) II rata - 10.05 - opłata uiszczana w 3 ratach: w terminach: 1) semestr zimowy: a) I rata - 10.10 b) II rata- 10.11 c) III rata - 20.01 2) semestr letni: a) I rata - 10.03 b) II rata - 10.04 c) III rata- 10.06 - opłata uiszczana w 4 ratach: w terminach: 1) semestr zimowy: a) I rata - 10.10 b) II rata- 10.11 c) III rata - 10.12 d) IV rata - 20.01 2) semestr letni: a) I rata - 10.03 b) II rata - 10.04 c) III rata- 10.05 d) IV rata - 10.06 |
Termin opłaty za kształcenie studentów w formie jednorazowej lub wpłaty I raty (opłaty wnoszone w ratach) okreslonej dla studentów I r. studiów ustala się do 31 października. ----------------------------------------------------------- Zgodnie z par. 9 Uchwały nr 52/2017 Senatu US z dnia 31.05.2017 r. opłaty takie jak: - powtarzanie określonych zajęć na studiach stacjonarnych z powodu niezadowalających wyników w nauce - prowadzenie studiów w języku obcym - prowadzenie zajęć nie objętych planem studiówstudent wnosi opłatę przed rozpoczęciem świadczenia danej usługi w formie jednorazowej w terminach: - 31 października (termin zimowy) - 31 marca (semestr letni) Za nieterminowe uiszczenie opłat za świadczone usługi edukacyjne uczelnia nalicza odsetki ustawowe w wysokości obowiązującej w dniu wnoszenia opłaty. |
- studiów stacjonarnych - pokój 120
- studiów niestacjonarnych - pokój 122
Opiekun dr Tomasz Zalewski Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Opiekun dr Jarosław Narękiewicz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Opiekun mgtr Marcin Pawlak Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Opiekun dr Grzegorz Wojarnik Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Opiekun mgr Michał Hendryk Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Opiekun mgr Krzysztof Heberlein Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Opiekun dr inż. Jacek Rudewicz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Opiekun dr Grzegorz Wojarnik Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Opiekun mgr Tomasz Naprawski Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Opiekun mgr Agnieszka Pokorska Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Opiekun dr Anna Bielawa Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Opiekun dr Karolina Beyer Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Opiekun dr Paweł Baran Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Opiekun dr Marcin Janowski Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Opiekun mgr Julia Klimek Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
pokój 19 telefon 91 444-1907 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. kierunki Informatyka i ekonometria I i II st. (stacjonarne i niestacjonarne)
Economics and IT Applications I st. (stacjonarne)
Informatyka w biznesie I st. (stacjonarne)
pokój 411 telefon 91 444-2024 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. kierunki Ekonomiczno-prawny II st. (stacjonarne)
Ekonomia I i II st. (stacjonarne i niestacjonarne)
pokój 314 telefon 91 444-1968 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. kierunki Finanse i rachunkowość I i II st. (stacjonarne)
pokój 310 telefon 91 444-1971 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. kierunki Finanse i rachunkowość I i II st. (niestacjonarne)
pokój 338 telefon 91 444-2029 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. kierunki Przedsiębiorczość i inwestycje I st. (stacjonarne)
Zarządzanie I i II st. (niestacjonarne)
pokój 306 telefon 91 444-1991 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. kierunki Zarządzanie I i II st. (stacjonarne)
Public Management II st. (stacjonarne)
pokój 320 telefon 91 444-1994 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. kierunki Gospodarka nieruchomościami I st. (stacjonarne)
Rynek nieruchomości II st. (stacjonarne)
pokój 333 telefon 91 444-1984 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. kierunki Economics and IT Applications I st. (stacjonarne)
Ekonomia I i II st. (stacjonarne i niestacjonarne)
pokój 224 telefon 91 444-1945 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. kierunki Finanse i rachunkowość I st. (stacjonarne i niestacjonarne)
pokój 236 telefon 91 444-1954 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. kierunki Finanse i rachunkowość II st. (stacjonarne i niestacjonarne)
pokój 2 (Mickiewicza 69) telefon 91 444-2026 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. kierunki Przedsiębiorczość i inwestycje I st. (stacjonarne)
Zarządzanie II st. (stacjonarne i niestacjonarne)
pokój 19 telefon 91 444-1907 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. kierunki Informatyka i ekonometria I i II st. (stacjonarne i niestacjonarne)
Zarządzanie i inżynieria produkcji I st. (stacjonarne)
pokój 217 telefon 91 444-1966 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. kierunki Analityka gospodarcza I st. (stacjonarne)
Gospodarka nieruchomościami I st. (stacjonarne)
Rynek nieruchomości II st. (stacjonarne)
pokój 5 (przybudówka) telefon 91 444-2161 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. kierunki Zarządzanie I st. (stacjonarne i niestacjonarne)
Public Management II st. (stacjonarne)
Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania uczestniczy w programie Microsoft Imagine Premium (dawne DreamSpark) prowadzonym przez firmę Microsoft.
Programy licencyjne Imagine zapewniają studentom wydziałów prowadzących zajęcia z technologii informatycznych dostęp do najnowszego oprogramowania firmy Microsoft. Dzięki temu mogą oni wykorzystać bezpłatnie najnowsze oprogramowanie zarówno na uczelni, jak i w domu.
W programie mogą uczestniczyć studenci uczęszczający na zajęcia z technologii informatycznych.W celu dołączenia do programu Microsoft Imagine należy pobrać na dysk, wypełnić elektronicznie i wydrukować wniosek o założenie konta następnie zgłosić się, wraz z legitymacją studencką, do Wydziałwego Centrum Informatycznego pok. 012 (w piwnicy nowego budynku) lub po weryfikacji, przez prowadzącego zajęcia (studia niestacjonarne).
Odopowiedzi na najcześciej zadawane pytania odnośnie programu:
Kierunek: Ekonomia |
Egzamin dyplomowy |
Egzamin magisterski |
Kierunki: Economics and IT Applications, Public Management |
Uniwersalny komunikacyjny kurs języka angielskiego |
Kierunek: Economics and IT Applications |
Zagadnienia obowiązujące na egzaminie dyplomowym |
Instytut Ekonometrii i Statystyki |
Zagadnienia na egzaminach dyplomowych oraz materiały dla studentów >>> |
Instytut Zarządzania i Inwestycji |
Zakresy zagadnień na egz. inżynieryjny i magisterski - specj. Marketingowe zarządzanie MSP (2013/2014) |
Materiały dla studentów » |
Instytut Informatyki w Zarządzaniu |
Materiały dla dyplomantów » |
Katedra Makroekonomii |
Strona tytułowa pracy licencjackiej/magisterskiej |
Standardy pracy magisterskiej/dyplomowej |
Zagadnienia na egzaminie dyplomowym (I stopień) |
Katedra Marketingu |
Pytania na egzamin - Marketing I st. |
Pytania na egzamin - Marketing II st. |
Pytania na egzamin - Ekonomia i Zarządzanie I st. |
Pytania na egzamin - Ekonomia i Zarządzanie II st. |
Katedra Handlu Zagranicznego i Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych |
Pytania obowiązujące na egzaminie magisterskim i dyplomowym |
Egzamin magisterski/dyplomowy (wypis z regulaminu studiów) |
Katedra Polityki Społeczno-Gospodarczej i Europejskich Studiów Regionalnych |
Zagadnienia obowiązujące na obronach prac dyplomowych w Katedrze Polityki Społeczno-Gospodarczej i ESR |
Strona tytułowa pracy dyplomowej / magisterskiej napisanej w Katedrze Polityki Społeczno-Gospodarczej |
Katedra Zarządzania Kapitałem Ludzkim |
Pytania egz. : Zarządzanie i Zarządzanie zasobami ludzkimi |
AIESEC | |
Koło Naukowe Informatyki 'BIOS' | |
Koło Naukowe Rachunkowości "Storno" | |
> | Koło Naukowe Finansów i Zarządzania |
Koło Naukowe Ekonomiki Przedsiębiorstwa | |
Koło Naukowe Gospodarki Nieruchomościami i Metod Ilościowych | |
Koło Naukowe Rynków Kapitałowych "Proinvest" | |
Koło Naukowe Marketingu >>> | |
Koło Naukowe Ekonomii "Aktywni Studenci" Koło przystąpiło do Ogólnopolskiego Zrzeszenia Kół Naukowych. |
|
Koło Naukowe "Ekonomia & Ekologia" | |
Koło Naukowe Organizacji i Zarządzania "Inicjatywa" | |
Koło Naukowe Bankowości | |
Koło Naukowe Makroekonomii | |
Koło Naukowe Społeczeństwa Informacyjnego |
Opiekun Koła:dr Zbigniew Stempnakowski e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Koło Naukowe Jakości "KAIZEN" | |
Koło Naukowe Analiz Gospodarczych | |
Koło Naukowe Biznes Innowacje Networking |
Polskie Towarzystwo Informatyczne - Oddział Zachodniopomorski | |
Sekcja Brydżowa na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Spotkania Sekcji: środa godz. 17:00 |
Strony WWW pracowników
Również niektórzy pracownicy posiadają swoje strony WWW, na których często mozna znaleźć materiały przydatne na zajecia:
Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego przyczynia się do wyrównywania szans edukacyjnych dla osób niepełnosprawnych poprzez odpowiednie podejście dydaktyczne oraz przystosowaną bazę lokalową. Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo obejmują: - windy, - dostosowane toalety, - odpowiednie podjazdy, - odrębny parking przed budynkiem z bezpośrednim dostępem do windy. |
Pozostałe działania podejmowane na rzecz studentów niepełnosprawnych to m.in. możliwość ustalenia indywidualnej organizacji studiów, projekty związane z nauczaniem przez Internet, stypendia specjalne.
Studenci niepełnosprawni są obsługiwani poza kolejnością za okazaniem legitymacji.
Akademickie Biuro Karier proponuje studentom szkolenia, warsztaty i pośrednictwo pracy (w ramach tej jednostki organizowane jest również poradnictwo dla osób niepełnosprawnych) oraz wspieranie studentów niepełnosprawnych przez Pełnomocnika ds. Osób Niepełnosprawnych.
Niepełnosprawni studenci WNEiZ uzyskają pomoc oraz informacje od koordynatora ds. osób niepełnosprawnych - mgr Dominiki Chojnackiej, tel. 91 444 21 20, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Biuro ds. Osób Niepełnosprawnych w Uniwersytecie Szczecińskim »
Zachęcamy osoby niepełnosprawne do studiowania na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania.