|
Józef Frąś, Marian Gołębiowski, Anna Bielawa, Magdalena Leszczyńska, Krzysztof Czyrka, Bartosz Dobrosielski, Olga Borowiecka, Piotr Węcławik-Nguyen Zarządzanie jakością usług w instytucjach publicznych
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, s. 120
Intencją autorów monografii było kompleksowe przedstawienie, zarówno z punktu widzenia teorii, jak i praktyki, najnowszych zagadnień z zakresu zarządzania jakością w instytucjach publicznych, tj.: wymagań jakościowych w instytucjach publicznych państw – członków Unii Europejskiej, wdrożenie standardów zarządzania zgodnych z rodziną norm ISO 9000, audytowania systemów zarządzania jakością, nowoczesnych koncepcji zarządzania w usługach publicznych, jakości usług publicznych w wybranych krajach Unii Europejskiej i w Polsce, wprowadzenia koncepcji kompleksowego zarządzania jakością - TQM. Tematyka monografii jest niezwykle aktualna, a kierowana jest ona przede wszystkim do studentów kierunków prawa i administracji, a także kierunków ekonomicznych i zarządzania oraz praktyków gospodarczych – menadżerów wdrażających systemy zarządzania jakością w instytucjach publicznych.
|