Tematy prac realizowanych pod moim kierunkiem są związane z obszarem marketingu, zarządzania i nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych.
Przykładowe tematy prac licencjackich i magisterskich obronionych w ostatnich latach:
- Zarządzanie relacjami na rynku B2B w oparciu o informatyczne systemy zarządzania, Mateusz Jankiewicz
- Pomiar wyników marketingowych serwisu informacyjnego Infotel z wykorzystaniem Google Analitics, Aleksandra Wardziak
- Product placement jako nowoczesny sposób promocji marki w segmencie młodych osób, Magdalena Janiak
- Utwór muzyczny jako produkt na wspólczesnym rynku, Marta Zywar
- Kształtowanie produktu turystycznego na przykładzie Gminy Międzyzdroje, Barbara Jabłonka
- Wpływ działań CSR na postrzeganie przedsiębiorstwa przez pokolenie Y, Edyta Kogut
- Budowa planu marketingowego z wykorzystaniem Excela na przykładzie wybranej firmy z sektora MSP, Mateusz Kozak
- Zastosowanie reklamy kntrowersyjnej jako specyficznego sposobu budowania wizerunku firmy, Jarosław Zinkiewicz
- Wykorzystanie Internetu w działalności marketingowej na przykładzie firmy empik.com, Klaudia Olejnik